شرایط اجاره در غربی ترین منطقه تهران

به گزارش وبلاگ عکس، بازار معاملات اجاره مسکن در غربی ترین منطقه تهران هم اکنون به اولین مقصد مستاجران مهاجر از منطقه پرتقاضای تهران یعنی منطقه 5 تبدیل شده است.

شرایط اجاره در غربی ترین منطقه تهران

به گزارش دنیای اقتصاد، تازه ترین آنالیز ها وتحقیقات میدانی از شرایط بازار اجاره مسکن در غرب تهران از افزایش تقاضا برای اجاره آپارتمان در منطقه 22 که در واقع غربی ترین منطقه و در عین حال جوان ترین منطقه مرکز محسوب می گردد، حکایت دارد. این در حالی است که واسطه های فعال در بازار اجاره این منطقه می گویند علت این افزایش تقاضا، مهاجرت گروهی از مستاجر های ساکن در سایر منطقه ها تهران به خصوص منطقه 5 به این منطقه به علت افزایش محسوس اجاره بها است. در واقع در پی رشد قابل توجه اجاره بهای مسکن در یکسال گذشته، به علت مناسب تر بودن سطح اجاره بها در منطقه 22 نسبت به منطقه 5، گروهی از خانوار ها در بازار اجاره، این منطقه را برای سکونت خود انتخاب نموده و همین موضوع منجر به افزایش تقاضا برای اجاره مسکن در این منطقه شده است.

بعلاوه به علت ساخت و ساز های انجام شده در سال های اخیر در این منطقه، تعداد فایل های قابل جست وجو برای مستاجر ها متناسب با سطح بودجه و سلیقه وبعلاوه احتیاج آنها، بیشتر از بعضی دیگر از منطقه ها شهر تهران است. این منطقه بعلاوه یکی از منطقه های است که به عنوان مقصد اول مهاجرت طیف وسیعی از خریداران و مستاجر ها از سایر شهر ها به تهران شناخته می گردد.

واسطه های معاملات مسکن در این منطقه ها می گویند تعداد زیادی از افرادی که از سایر شهر ها به بازار مسکن شهر تهران وارد شده اند و قصد سکونت یا سرمایه گذاری در مرکز دارند، منطقه 22 را برای خرید یا اجاره انتخاب می نمایند. علت این موضوع علاوه بر مناسب تر بودن سطح قیمت ها در این منطقه نسبت به منطقه ها نزدیک تر به مرکز شهر در تهران، نوساز بودن بافت آن و بعلاوه نزدیکی به مرز غربی تهران است. در جدول زیر مشخصات فایل هایی که اخیرا به بازار اجاره مسکن منطقه 22 عرضه شد، درج شده است.

منبع: فرارو

به "شرایط اجاره در غربی ترین منطقه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط اجاره در غربی ترین منطقه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید