پروژه های تفریحی شیراز متناسب با شأن حرم سوم باشد

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران/فارس شهردار شیراز با اشاره به تداوم فرایند اجرایی پروژه پارک بزرگ آبی شیراز، گفت: پروژه های تفریحی گردشگری در شیراز باید در شأن سومین حرم اهل بیت(ع) باشد.

پروژه های تفریحی شیراز متناسب با شأن حرم سوم باشد

سید احسان اصنافی یکشنبه دوم آبان در حاشیه جلسه با پیمانکار پروژه پارک بزرگ آبی گفت: اجرا و بهره برداری از طرح های سرگرمیی گردشگری نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی شهر و همچنین تامین خواست و مطالبات شهفرایندان دارد.

او اظهار کرد: هدف از راه اندازی بوستان های آبی، ایجاد تاسیسات سرگرمیی- سرگرمی، ارتقای سرانه فضاهای ورزشی و سرگرمیی و ایجاد روحیه نشاط اجتماعی در شهفرایندان و توجه به سلامت آنهاست.

شهردار شیراز، توسعه فضاهای سرگرمیی را از خواسته های شهفرایندان دانست و عنوان کرد: این پارک در زمینی به مساحت 3.5 هکتار با زیربنای افزون بر 25 هزار مترمربع و ظرفیت سه هزار نفر احداث می شود.

اصنافی با ذکر اینکه این مجموعه سرگرمیی با ایجاد دریاچه بزرگسالان و بچه ها، رودخانه و برخورداری از 14 سرسره طراحی شده است، عنوان کرد: با حضور پیمانکار پروژه بزرگ پارک آبی شیراز، مسائل بررسی و راهکارهایی برای ادامه فرایند اجرایی در دستورکار قرار گرفت.

او با اشاره به تجهیز کارگاه، طراحی و تایید فاز یک و دو، گفت: مطالعات زمین شناختی و طراحی راستا پیرامونی نیز اجرا شده، 80 درصد عملیات خاکی اجرا شده و خاکریزی به حجم 5 هزار مترمکعب اجرا شده است.

شهردار شیراز با اشاره به وجود پتانسیل ها و ظرفیت های بالای فارس، گفت: تا حد امکان باید از ظرفیت ها و پیمانکاران و نیروهای بومی و داخلی استان و شهر شیراز استفاده شود.

اصنافی با بیات اینکه مذاکرات برای سفارش و خرید وسایل بازی و متعلقات در حال انجام است، عنوان کرد: امیدواریم تا چندین روز آینده عملیات اجرایی پروژه پارک بزرگ آبی شیراز از سر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پروژه های تفریحی شیراز متناسب با شأن حرم سوم باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه های تفریحی شیراز متناسب با شأن حرم سوم باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید