پسر ریگان: یک مشت کلاش و کلاهبردار در کاخ سفید داریم

به گزارش وبلاگ عکس، پسر رونالد ریگان با انتقاد از دونالد ترامپ و شرایط کنونی حزب جمهوری خواه آمریکا گفت، اگر پدرش زنده بود و می دید که امروز چه اتفاقاتی در کاخ سفید رخ می دهند وحشت زده می شد.

پسر ریگان: یک مشت کلاش و کلاهبردار در کاخ سفید داریم

رون ریگان، پسر چهلمین رئیس جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در گفت وگو با شبکه خبری سی ان ان به دولت کنونی و حتی خانواده دونالد ترامپ تاخت.

ریگان 62 ساله در واکنش به نقش فرزندان ترامپ در دوره تصدی پدرشان در کاخ سفید و همچنین کمپین انتخاب دوباره او، آنها را کلاهبردار و کلاش هایی معرفی کرد که قصد دارند از ریاست جمهوری او سود ببرند.

رون ریگان با بیان اینکه خودش و خواهران و برادرانش چنین رویکردی در قبال پدرشان نداشتند، گفت: آنها قطعا حق دارند برای پدرشان کمپین برگزار کنند. اما وقتی شما از حد عبور می کنید... متنفرم که چنین چیزی بگویم چون نمی خواهم گستاخ به نظر برسم... اما ما یک مشت کلاش و کلاهبردار در کاخ سفید داریم. آنها همانند گوش بری با این مساله برخورد می کنند.

به گفته ریگان، خانواده ترامپ کسب و کار را با خوشگذرانی و کشورداری ترکیب کرده اند! این مفسر سیاسی لیبرال به سی ان ان گفت: آنها از هتل ها و کلوب های گلف برای بهره بردن از این ریاست جمهوری استفاده می کنند.

ریگان پسر همچنین با انتقاد از ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا و همسرش جارد کوشنر گفت آنها در حالی سمت های عالی رتبه ای در کاخ سفید دارند که اصلا و به هیچ وجه صلاحیت آن را ندارند. ختم کلام!

رئیس جمهوری آمریکا و حلقه نزدیکان او بارها به استفاده از ریاست جمهوری برای اهداف شخصی متهم شده اند. چنین اتهاماتی از آنجایی نشات می گیرد که ترامپ اغلب از سمتش برای گسترش کسب و کارش و اعطای قراردادهای دولتی و سمت هایی در کمپین ها به دوستان و آشنایان نزدیکش استفاده می کند.

پسر ریگان از منتقدان سرسخت ترامپ است. او اوایل امسال به دیلی بیست گفت که پدرش از دیدن ترامپ بی کفایت و خائن در کاخ سفید خجالت زده و شرمگین می شد.

او بار دیگر عقایدش را در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان تکرار و تاکید کرد که ترامپ ضربه بزرگی به جمهوری خواهان وارد آورده که ترمیم آن سال ها زمان نیاز دارد.

ریگان گفت: زمانی که به پدرم فکر می کنم، به کلماتی نظیر امانت، نجابت، وقار، احترام و میهن پرستی می اندیشم نه ناسیونالیسم بلکه میهن پرستی... از این خصوصیت ها به مقدار کمی در کاخ سفید موجود هست. و صادقانه بگویم که حزب جمهوری خواه در تنزل رتبه این ارزش ها همدست است.

به گفته ریگان، پدرش از شرایط کنونی حزب جمهوری خواه وحشت می کرد. او گفت: بی جراتی مقابل این نهاد بیمارگونه ای که اکنون داخل کاخ سفید است، او را متعجب و حیران می کرد. من شخصیت او را می شناسم و می دانم چه چیزی موجب وحشت او می شد و می دانم که این دولت چنین ویژگی ای دارد.

رونالد ریگان که سال 2004 بر اثر مسائل ناشی از بیماری آلزایمر درگذشت، رئیس جمهوری بود که جنجال های خاص خودش را داشت. او بابت واکنش کند به اپیدمی ایدز که جان هزاران تن را گرفت، هدف انتقاد شدید قرار داشت. دولت او همچنین بدهی ملی آمریکا را سه برابر کرد و به شورشان مسلح ضد کمونیستی در افغانستان کمک کرد که بعدا به طالبان تبدیل شدند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "پسر ریگان: یک مشت کلاش و کلاهبردار در کاخ سفید داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسر ریگان: یک مشت کلاش و کلاهبردار در کاخ سفید داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید