پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی رحلت شهادت گونه سردار کوسه چی خبرنگاران

به گزارش وبلاگ عکس، سردار اسکندر مؤمنی در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام پاسدار جانباز محمدحسن کوسه چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس را به همه رزمندگان و فرماندهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی رحلت شهادت گونه سردار کوسه چی خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ عکس، سردار اسکندر مؤمنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار سرافراز اسلام پاسدار جانباز محمدحسن کوسه چی از فرماندهان و یادگاران دوران دفاع مقدس را به همه رزمندگان و فرماندهان اسلام تبریک و تسلیت گفت.

سردار اسکندر مؤمنی در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

رحلت شهادت گونه جانباز عالیقدر، سردار سرافراز اسلام محمدحسن کوسه چی که معاون فرماندهی قرارگاه خاتم الانبیا (ص) و از یادگاران و فرماندهان دوران دفاع مقدس بودند و سال های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و مبارزه با حکومت طاغوت و پس از پیروزی انقلاب در 8 سال دفاع مقدس و صحنه های پرخطر پاسداری و دفاع از انقلاب اسلامی ایران پرداختند، موجب تأسف و تأثر بسیار شد. بی شک مجاهدت ها و نقش آفرینی های ارزنده و پیروز آن سردار رشید اسلام در سنگر های مختلف خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ملت عظیم الشأن ایران ماندگار خواهد بود. رحلت شهادت گونه این سردار والامقام را که در آستانه عظیمداشت روز جانباز و پاسدار بود، به بیت مکرم ایشان و همکاران و همرزمان وی، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم، علو درجات و حشر با شهیدان و صالحان و برای بازماندگان اجر صابران را مسئلت می دارم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی رحلت شهادت گونه سردار کوسه چی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پی رحلت شهادت گونه سردار کوسه چی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید