پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشبه 22 دی ماه 1401

به گزارش وبلاگ عکس، آسمان تهران امروز برفی شده است و دما در طول شب از منفی دو درجه به مرور و در طول روز به پنج درجه می رسد. بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز 21 دی ماه مرکز در در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشبه 22 دی ماه 1401

به گزارش وبلاگ عکس؛ بر اساس آخرین پیش بینی های هواشناسی روند کاهشی دمای هوای تهران تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

آسمان تهران فردا (22 دی ماه) برفی با حداقل دمای منفی سه و حدبیشتر دمای پنج درجه سانتیگراد و طی روز آدینه (23 دی ماه) نیمه ابری با حداقل دمای منفی سه و حدبیشتر دمای 3 درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (24 دی ماه) نیمه ابری با حداقل دمای منفی دو درجه و با حدبیشتر دمای سه درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

آخرین شرایط آلودگی هوای تهران

هوای امروز مرکز در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است. بر اساس داده های شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای امروز (21 دی ماه) مرکز با شاخص 120 در بیشتر منطقه ها در شرایط ناسالم برای گروه های حساس واقع شده است، بعلاوه شاخص آلودگی هوای تهران در 24 ساعت گذشته روی عدد 91 بود.

شرایط آب و هوای کشور در چند روز آینده

سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در 14 استان، نسبت به وقوع کولاک و یخبندان هشدار و از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز آدینه اطلاع داد.

بر اساس پیش بینی کلی نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز با خروج سامانه بارشی از شرق کشور در اردبیل، گیلان و غرب مازندران بارش برف و باران و در بعضی منطقه ها استان های قم، مرکزی، اصفهان، غرب یزد، کرمان، هرمزگان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، شمال خراسان رضوی، دامنه های جنوبی البرز مرکزی در استان های البرز، تهران و غرب سمنان بارش پراکنده همراه با وزش باد پیش بینی می گردد.

فردا در سواحل غربی دریای خزر و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش روی می دهد. روز آدینه با ورود سامانه بارشی از جنوب غرب کشور در دامنه های زاگرس واقع در جنوب غرب و غرب کشور به ویژه استان های خوزستان، ایلام، لرستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش همراه با وزش باد پیش بینی شده است.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشبه 22 دی ماه 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا پنجشبه 22 دی ماه 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید