یوسفی: لوپز و کایالپ هم بودند کار خودم را می کردم، هدفم مدال طلای المپیک است

به گزارش وبلاگ عکس، قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی دنیا تأکید کرد برای او تفاوت نمی نموده در پیکارهای دنیای با چه حریفی روبه رو گردد و آماده مبارزه با لوپز کوبایی و کایالپ ترک هم بوده است.

یوسفی: لوپز و کایالپ هم بودند کار خودم را می کردم، هدفم مدال طلای المپیک است

علی اکبر یوسفی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ عکس با اشاره اینکه بعد از مثبت شدن تست کرونای امین میرزازاده صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات دنیای نروژ شد، گفت: وقتی برای امین، مشکل کرونا پیش آمد، من در اردو حضور داشتم و از آمادگی خوبی برخوردار بودم. به هر حال تمام هدفم حضور در المپیک بود و مشکلاتی در کشتی ام پیش آمد که نتوانستم به توکیو بروم، اما شانس با من یار بود و در مسابقات دنیای فرصت دوباره ای به من داده شد.

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی دنیا در خصوص تاریخ سازی اش در نروژ و کسب اولین طلای دنیای برای کشتی فرنگی ایران در وزن آخر، تأکید کرد: حس خیلی خوبی داشتم. از نوجوانی همواره به این موضوع فکر می کردم. خصوصاً از سال 2011 که بشیر باباجانزاده مدال دنیای گرفت، من همواره دوست داشتم که طلا بگیرم. من همواره به این موضوع فکر می کردم که تاریخ ساز شوم.

وی بعلاوه خاطر نشان کرد: هم مادرم و هم پدرم خیلی برای من زحمت کشیده اند. قبل از مسابقات تصمیم داشتم اگر مدال بگیرم، آن را به مادرم تقدیم کنم. قطعاً دعای مادرم هم در کسب این موفقیت بی تأثیر نبود.

کشتی گیر تاریخ ساز ایران در نروژ ادامه داد: وقتی به ایران برگشتیم، مادرم گریه می کرد. حدوداً دو ماهی بود که او را ندیده بودم. مادرم هیچ وقت کشتی های من را نمی تواند دیدن کند و در زمان کشتی من فقط مشغول دعا و نماز خواندن است. من برای تشکر از مادرم مدالم را به او تقدیم کردم.

یوسفی با تأکید بر اینکه هرگز با طلای دنیای قانع نخواهد شد، گفت: هدفم طلای المپیک است و باید در پی این مدال باشم.

وی در خصوص اینکه در غیاب میخایین لوپز کوبایی و رضا کایالپ ترک به طلای دنیای رسیده است هم یادآور شد: من خودم را آماده نموده بودم با آنها کشتی بگیرم. برایم فرقی نمی کرد باشند یا نباشند. می خواستم با هر حریفی که هست برترین کشتی را گرفته و خودم را اثبات کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یوسفی: لوپز و کایالپ هم بودند کار خودم را می کردم، هدفم مدال طلای المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یوسفی: لوپز و کایالپ هم بودند کار خودم را می کردم، هدفم مدال طلای المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید