آنچلوتی: موفقیت لایپزیگ به خاطر پول نیست

به گزارش وبلاگ عکس، سرمربی بایرن مونیخ درباره شرایط تیم خود قبل از دیدار حساس برابر لایپزیگ سخن به میان آورد.

آنچلوتی: موفقیت لایپزیگ به خاطر پول نیست

به گزارش وبلاگ عکس و به نقل از کیکر، در حساس ترین و جذاب ترین بازی هفته شانزدهم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از تیم شگفتی ساز لایپزیگ پذیرایی خواهد کرد.

کارلو آنچلوتی درباره این دیدار حساس گفت : لایپزیگ نشان داده که تیم بسیار خوبی است. آنها تیمی جوان و با کیفیت دارند و مهم تر از همه این که انگیزه و روحیه بسیار بالایی برای موفقیت دارند. آنها فصل را بسیار خوب شروع کرده اند و با پیروزی های که به دست آورده اند، اعتماد به نفس بالایی دارند.

او ادامه داد: نکته بسیار مهم این که موفقیت لایپزیگ به خاطر پول نیست. بله، قبول دارم پول بسیار مهم است، ولی انگیزه و نظم از همه چیز مهم تر است.

سرمربی بایرن مونیخ در پاسخ به این سوال که تیمش برابر لایپزیگ چگونه بازی خواهد کرد، این گونه پاسخ داد: با همان شیوه همیشگی خود برابر لایپزیگ بازی خواهیم کرد. دلیلی ندارد تا سبک بازی خود را تغییر دهیم. می خواهیم هم در خط دفاعی و هم در خط حمله بدون اشتباه ظاهر شویم و بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهیم. تنها به پیروزی فکر می کنیم.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ در انتها سخنان خود درباره ارزیابی اش از عملکرد تیمش نیز اضافه نمود: بسیار خوشحالم که این جا هستم، چرا که در یک تیم بزرگ مربیگری می کنم. تیم خوب و بازیکنان با کیفیتی در اختیار دارم. بلی قبول دارم که تا الان انتظارات را بر آورده نکرده ایم اما اطمینان دارم که در آینده بهتر خواهیم شد.

بایرن مونیخ با 36 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد. لایپزیگ با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آنچلوتی: موفقیت لایپزیگ به خاطر پول نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: موفقیت لایپزیگ به خاطر پول نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید