اعلام جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی

به گزارش وبلاگ عکس، علی اصغر بیات، درباره جزئیات پرداخت وام به بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: با توجه به شرایط کشور و بازنشستگان از سال گذشته تصمیم گرفتیم سامانه ای را با همکاری سازمان تامین اجتماعی، بانک رفاه و کانون عالی بازنشستگان راه اندازی کنیم.

اعلام جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی

رئیس کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی بیان نمود: در سال گذشته به شکل غیر حضوری 340 هزار فقره وام هفت میلیون تومانی به بازنشستگان پرداخت کردیم اما سال جاری در مرحله اول 120 هزار فقره وام هفت میلیون و پنج میلیون تومانی به آنها پرداخت شد.

بیات ادامه داد: ما سهمیه استان ها را بر اساس برنامه ریزی که از قبل اجرا شده بود اعلام کردیم و در تاریخ 11 شهریور 120 هزار فقره وام بازنشستگان در دور سوم پرداخت شد. ثبت نام و دریافت این وام به وسیله سامانه به شکل غیر حضوری پرداخت شده تمام سعی ما این است که مراجعات بازنشستگان به بانک به شعبات تامین اجتماعی و کانون ها کم تر گردد.

وی اضافه نمود: این سامانه کاملا غیرحضوری بوده و اسامی بازنشستگان در آن ثبت می شوند. فقط کاربر نام و مشخصات خود را وارد سامانه می نماید. بازنشستگان عزیز ما به این نکته توجه نمایند که اولا خط موبایل در زمان باید به نام خود فرد باشد تا احراز هویت انجام گردد.

بیات گفت: پرداخت وام به صورت کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان به وسیله سامانه در کانون استان ها ثبت نام نموده اند.

رئیس کانون عالی مستمری بگیران و بازنشستگان کشوری توضیح داد: بازنشستگان توجه نمایند بعضی موارد مانند چک برگشتی و معوقه ها باعث می گردد در دریافت وام با مشکل روبرو شوند.

لازم به ذکر است بازنشستگان می توانند به وسیله سایت کانون های بازنشستگی استان ها اقدام به ثبت نام وام نمایند.

منبع: وبلاگ عکس

آخرین اخبار حوزه اقتصاد کلان را در صفحه اقتصاد کلان وبلاگ عکس بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "اعلام جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام جزئیات وام بازنشستگان تامین اجتماعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید