انجام بیش از 800 عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا به امروز

به گزارش وبلاگ عکس، سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام بیش از 800 عملیات امدادی از طریق هلال احمر خوزستان از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

انجام بیش از 800 عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا به امروز

امیرعباس نجفی گفت: به همت نجاتگران این جمعیت 828 عملیات امدادی اجرا شده که در مجموع 4 هزار 307 امدادگر و نجاتگر در آن مشارکت داشته اند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان می گوید: 645 مصدوم در حوادث جاده ای، حضوری، مناسبتی و دریایی با تلاش این عزیزان در صحنه نجات یافته اند.

به گفته او بالاترین سهم حادثه دیدگان را خدمات مناسبتی با 36 هزار و 704 به خود اختصاص داده و در حوادث جاده ای 662 نفر، خدمات حضوری 7 هزار و 653 نفر، دریایی 117 نفر، ریزش آوار 38 نفر، سیل و آبگرفتگی 4 هزار و 15 نفر، زلزله 1 نفر، شهری 157 نفر، صنعتی 3 نفر و کوهستان 92 نفر حادثه دیده اند.

نجفی با اشاره به امدادرسانی های هوایی و انجام 9 سورتی پرواز گفت: 50 بسته غذایی در این عملیات ها نیز در اختیار متأثرین از حوادث طبیعی قرار گرفت، با آغاز فصل زمستان و احتمال بروز حوادث ناشی از برودت هوا امدادگران جمعیت هلال احمر خوزستان آماده هستند تا هنگام بروز حادثه در کوتاه ترین زمان به ارائه خدمت بپردازند.

وبلاگ عکس خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "انجام بیش از 800 عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا به امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجام بیش از 800 عملیات امداد و نجات از ابتدای امسال تا به امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید