بهره برداری از 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال

به گزارش وبلاگ عکس، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

بهره برداری از 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال

به گزارش گروه مالی وبلاگ عکس، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم ارتباط ویدئو کنفرانس رهبری با واحد صنعتی اورند پیشرو ملارد و مراسم تجلیل از کارگران نمونه کشوری که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور برگزار گردید، ضمن بازدید از بخش های مختلف این واحد فراوریی و صنعتی در جمع وبلاگ عکس گفت: 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال به بهره برداری خواهد رسید.

شریعتمداری با تاکید بر جهش فراوری طی امسال اضافه کرد: اعتبار در نظر گرفته شده برای بهره برداری از 100 طرح وزارت کار 200 هزار میلیارد ریال است.

وی در ادامه با اشاره به وجود 2 هزار بخشنامه سازمان تأمین اجتماعی گفت: برای بهبود فضای کسب و کار تعداد بخشنامه ها به 60 عدد کاهش پیدا خواهد نمود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان داشت: تربیت نیروی ماهر از اهداف وزارت تعاون است و در این راستا کوشش خواهیم کرد با تدوین استاندارد های آموزشی به این مهم دست پیدا کنیم.

شریعتمداری به همکاری وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی با وزارت کشاورزی اشاره نمود و گفت: این دو وزارتخانه برای فعالیت های نوبنیاد مثل شیوه های جدید آبیاری نوین، پرورش ماهی در قفس و فعالیت های نوین کشاورزی همکاری هایی را با وزارت جهاد کشاورزی شروع نموده است.

وی گفت: سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان متولی اصلی مهارت آموزی برای افزایش نیروی ماهر آموزش صنایع دریایی و استفاده اصولی از دریا در مناطق مرز دریایی شیوه های جدید مهارت آموزی استفاده از دریا در دست اقدام قرار داده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهره برداری از 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 100 طرح نیمه تمام وزارت کار طی امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید