تبلیغات ریتارگیتنگ با تخفیف 70 درصدی یکتانت

به گزارش وبلاگ عکس، شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد تغییراتی در فرایند کاری کسب و کارها شد. این مسئله به کسادی بازار و حتی کاهش فروش بعضی از کسب وکارها منجر شد. از طرفی دیگر کرونا و قرنطینه تغییراتی را در رفتار مصرف نمایندگان ایجاد کرد. در نتیجه، اکنون زمان آن است که صاحبان مشاغل کوچک و عظیم برای تبلیغات خود فرصت هایی داشته باشند که با یاری آنها بتوانند روابط پایدار خود را با مخاطبان و مشتریان خود حفظ و یا ایجاد نمایند. یکتانت، پلتفرم تبلیغات آنلاین، در راستای حمایت از کسب وکارها در شرایط حاضر و با هدف همدلی و همراهی با آنها و یاری به ادامه حیات و فعالیتشان، تخفیفی ویژه 70 درصدی را برای سرویس ریتارگتینگ خود در نظر گرفته است.

تبلیغات ریتارگیتنگ با تخفیف 70 درصدی یکتانت

ریتارگتینگ، روشی هوشمند در تبلیغات آنلاین

ریتارگتینگ یا هدف گیری مجدد روشی است از بازاریابی آنلاین که با یاری آن شما بازدیدنمایندگان سایتتان را هدف معرفی بیشتر محصولات خود قرار می دهید.

طبق آمار تعیین شده است از تحقیقات بازار که احتمالا حدود دو درصد از کاربران هر سایت در اولین بازدیدشان از سایت خرید یا در آن ثبت نام می نمایند. بنابراین ریتارگتینگ می تواند ابزار بازاریابی و تبلیغاتی مناسبی برای وبسایت ها و شرکت ها باشد تا کاربرانی را که در بازدید اولیه خرید یا ثبت نام نمی نمایند را مجدد به دست آورند و تشویق به خرید نمایند. در واقع ریتارگتینگ، روشی برای تبدیل مشتری به مشتریان دائمی و تبدیل مشتری بالقوه به مشتری بالفعل است.

ریتارگتینگ عموما با هدف افزایش فروش انجام می گردد و به دنبال تبدیل بازدیدنمایندگان قبلی سایت شما به خریدار است.

از مزایای ریتارگتینگ می توان به هوشمندانه بودن آن برای تبدیل بازدیدنمایندگان سایت به خریدار اشاره نمود. در واقع ریتارگتینگ از بین کاربران وب، کسانی را که از وبسایت شما بازدید داشته است هدفگیری میکند تا آنها را به خریدار تبدیل کند.

از جمله مزایای دیگر ریتارگتینگ نسبت به باقی روش های تبلیغات آنلاین، قیمت مقرون به صرفه آن در قبال ROI (نرخ بازگشت سرمایه) بالایی است که این روش ایجاد می نماید.

کاهش هزینه های تبلیغاتی با استفاده از ریتارگتینگ

با توجه به بحرانی که کرونا برای کسب وکارها ایجاد نموده است اکنون مهمترین مسئله برای بازاریابان بیشتر شرکت ها، بودجه بندی مناسب برای تبلیغات است. به همین دلیل هم یکتانت تصمیم گرفته است با ارائه تخفیف های خاص، به کاهش هزینه های تبلیغات کسب وکارها یاری کند و در عین حال این فضا را برای آنها به وجود آورد که بتوانند با کمترین هزینه بهترین نتایج را از تبلیغات خود به دست آورند. به این ترتیب امکان استفاده از سرویس ریتارگتینگ با تخفیف 70 درصد برای کلیه کسب وکارها از طرف این پلتفرم در فضای بازاریابی آنلاین فراهم شده است.

یکتانت با آنالیز شرایط حال حاضر بازار و احتیاج بازار و کسب وکارها به استفاده از روش های مقرون به صرفه بازاریابی برای افزایش فروش و حضورشان در شرایط بحران، اقدام به کاهش نرخ تبلیغات ریتارگتینگ خود نموده است.

این کاهش 70 درصدی به کسب وکارها یاری می نماید تا در شرایطی که آنها نگران چگونگی هزینه برای بازاریابی و تبلیغات خود هستند، بتوانند با کمترین هزینه بهترین اقدام بازاریابی خود را انجام دهند.

با توجه به این که چرخه فروش در دوران کرونا احتمالا طولانی تر از شرایط عادی است، سرویس ریتارگتینگ یاری می نماید که چرخه فروش کسب وکارها کوتاه تر و بهینه تر گردد.

با ارزیابی های یکتانت تعیین شده است که ریتارگتیگ همیشه یکی از مدل های بازاریابی است که بیشترین میزان رضایت را برای کسب وکارهای استفاده نماینده از انواع تبلیغات آنلاین داشته است. از این رو یکتانت با هدف آشنایی بیشتر مشتریان و کسب وکارهای مختلف با این روش و استفاده بیش از پیش کسب وکارهایی که همیشه از این روش بازاریابی استفاده می کردند، اکنون امیدوار است با تخفیف 70 درصدی خود بتواند به همه کسب وکارها امکان برنامه ریزی بهتر برای بازاریابی و فروششان را بدهد.

بیشتر بخوانید: ریتارگتینگ چیست؟

یکتانت در این امر نیک تنها نبوده و این کار پسندیده و موثر را با یاری و همراهی پابلیشرها (نمایش دهندگان) انجام می دهد. این اقدام تخفیفی می تواند در بلندمدت نتایج مثبتی برای پابلیشرها هم داشته باشد. چون این اقدام منجر به افزایش آشنایی کسب وکارهای جدید با این روش بازاریابی خواهد شد و به این ترتیب می تواند منجر به افزایش تعداد کسب وکارهای علاقه مند به استفاده از این روش بازاریابی در آینده گردد که این خود به افزایش درآمد پابلیشرها یاری خواهد نمود.

یکتانت در آنالیزهای خود از کسب وکارهای استفاده نماینده از سرویس های تبلیغاتی آنلاین متوجه شده است که ریتارگتینگ روشی مناسب برای کلیه کسب وکارهایی است که به دنبال افزایش فروش و افزایش نرخ بازدید سایت خود هستند. بنابراین این روش می تواند در شرایط حاضر به فروشگاه های آنلاین، بیمه ها، کلینیک ها و .. یاری شایانی کند.

علاقه مندان و کسب وکارهایی که به دنبال بهبود شرایط خود در بحران کرونا هستند و تا به امروز از این روش تبلیغاتی استفاده ننموده اند می توانند با مراجعه به سایت یکتانت علاوه بر استفاده از تخفیف 70 درصدی تبلیغات ریتارگتینگ از دیگر روش های تبلیغاتی این پلتفرم هم استفاده نمایند.

منبع: فرارو

به "تبلیغات ریتارگیتنگ با تخفیف 70 درصدی یکتانت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبلیغات ریتارگیتنگ با تخفیف 70 درصدی یکتانت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید