تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان را افزایش می یابد؟

به گزارش وبلاگ عکس، خبرنگاران- رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی در مجلس در مرحله آنالیز است، دولت 500 هزار معلم را در لایحه در نظر گرفته بود، اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان را افزایش می یابد؟

به گزارش وبلاگ عکس، علیرضا منادی رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه در مراسم روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی اضافه کرد: همانطور که مدارس مقاوم سازی می گردد، معلم ها را هم باید مقاوم سازی کرد، رتبه بندی معلمان یکی از راه های بهبود شرایط است.

وی ادامه داد: طرح رتبه بندی در مجلس در مرحله آنالیز است، دولت 500 هزار معلم را در لایحه در نظر گرفته بود، اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

رییس کمیسیون آموزش مجلس تاکید نمود: در لایحه دولت سه سال برای این طرح در نظر گرفته شده بود، اما مجلس همه را تجمیع کرد و بعلاوه معلمان با استادان دانشگاه در نظر گرفته شدند. به واسطه طرح رتبه بندی معلمان جایگاه علمی و تخصصی و مهارتی معلمان تعیین می گردد.

منادی ادامه داد: کمیسیون آموزش با سخت گیری نسبت به وزیر آموزش و پرورش رای اعتماد داد. یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش می تواند اقتصاد آموزش و پرورش را تحول بخشد.

وی خاطر نشان کرد: 10 میلیارد تومان در مجلس برای مدرسه سازی درنظر گرفته شده است، از این رو از وزیر و رییس سازمان نوسازی مدارس درخواست داریم این پول را بهره ور نمایند و حداقل 30 و 40 درصد بهره وری را در مدرسه سازی افزایش دهند.

مدرسه ابتدایی پسرانه زرین تاج ناصری با 11 میلیارد تومان اعتبارات هزینه شده از محل تخریب و بازسازی در زیربنای 2 هزار و 200 مترمربعی و با سالن ورزشی، کتابخانه، سالن چند منظوره و سایت امروز در منطقه یک تهران افتتاح شد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان را افزایش می یابد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان را افزایش می یابد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید