اخبار مجلس

مخابرات تجهیزات فیبر نوری بعضی شرکت ها را تخریب کرد

وزیر ارتباطات به خبرها و فیلم های منتشر شده در فضای مجازی پیرامون تخریب تجهیزات فیبر نوری شرکت آسیاتک به وسیله مخابرات واکنش نشان داد.

30 بهمن 1402

تعرفه گاز هتلها و تاسیسات گردشگری معین شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارشهای منتشر گشته، تعرفه گاز هتلها و تاسیسات گردشگری تعیین شد.

3 بهمن 1402

معافیت و تخفیف مالیاتی فرزند سوم ابلاغ شد؛ جزئیات و شرایط

رئیس سازمان امور مالیاتی معافیت های مالیاتی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه سال جاری را ابلاغ کرد.

26 شهریور 1402

دعواهای ادامه دار مسافران و رانندگان تاکسی، دو راه برای جلوگیری از تخلف تاکسی های قانون گریز

دعوای میان مسافران و رانندگان تاکسی گویا تمامی ندارد. با اینکه بسیاری از رانندگان تاکسی مبنای عملشان رعایت قوانین و مصوبات قانونی است اما باز هم عده ای از تاکسیرانان از بی اطلاعی شهروندان و مسافران برای دریافت کرایه های اضافه و خارج از چارچوب قانونی...

20 خرداد 1402

زن ایده آل و زیبا از دید هوش مصنوعی ، آیا واقعا این چیزی است که کامل به نظر می رسد؟

خبرنگاران- هفته گذشته خالق Chat GPT در مقابل سناتورهای آمریکایی ایستاد و به آنان هشدار داد که هوش مصنوعی می تواند آسیب قابل توجهی به دنیا وارد کند. سام آلتمن با درخواست برای وضع مقررات بیش تر در خصوص همان فناوری که به ایجاد آن یاری نموده گفت: بدترین ترس من...

2 خرداد 1402

جایزه جهانی برای دولت هوشمند ایران

در آخرین روزهای سال1401 پروژه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند جمهوری اسلامی ایران در بخش جوایز اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی سال جاری که به WSIS 2023 مشهور است، به عنوان پروژه برتر اتحادیه بین المللی ارتباطات (ITU) برگزیده شد.

27 اسفند 1401

مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری در آذربایجان غربی لازم الاجرا است

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: برای بهبود شرایط واحد های فراوریی و یاری به آن ها مصوبات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان لازم الاجرا است.

22 آبان 1401

وزیر ارشاد: پیش نویس وزارت ارشاد برای مدیریت نمایش خانگی مورد توافق قرار گرفته و ابلاغ خواهد شد

وزیر فرهنگ می گوید که نظارت بر سریال ها در نمایش خانگی تنها محل اختلاف ما با صداوسیما است. البته پیش نویس وزارت خانه ما به نهادهای بالادستی ارائه شده که مورد توافق نیز قرار گرفته و به زودی ابلاغ خواهد شد.

20 مرداد 1401

باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، باید برای توسعه مالی کشور از ظرفیت صنعت گردشگری استفاده کرد.

22 خرداد 1401

تعداد مشمولان طرح رتبه بندی معلمان را افزایش می یابد؟

خبرنگاران- رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: طرح رتبه بندی در مجلس در مرحله آنالیز است، دولت 500 هزار معلم را در لایحه در نظر گرفته بود، اما مجلس این تعداد را به 730 هزار نفر رساند.

21 فروردین 1401

شروع جلسه علنی مجلس، آنالیز لایحه حفاظت از تنوع زیستی در دستور کار

خبرگزاری خبرنگاران- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی را مورد آنالیز قرار می دهند.

12 آبان 1400

پرداخت 90 درصد هزینه بستری بیماران به وسیله بیمه سلامت

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت با اشاره به اندازه پرداختی بیمه سلامت در درمان بیماران کرونایی، گفت:در بخش سرپایی 70 درصد و در بخش بستری بیماران 90 درصد هزینه ها را پرداخت نموده ایم.

4 آبان 1400

مدیریت برق به 4 وزیر سپرده می شود

هیئت وزیران همه اختیارات خود در مدیریت برق را به 4 وزیر نیرو، کشور، صمت و نفت تفویض کرد.

8 مرداد 1400

اقدام پرسپولیس علیه رسول خطیبی

خبرنگاران: پس از قهرمانی پرسپولیس در سوپرجام ایران، رسول خطیبی سرمربی تراکتور این قهرمانی را به دولت و سازمان لیگ تبریک گفت که با واکنش تند باشگاه پرسپولیس روبرو شد.

23 تیر 1400

اعمال قانون نزدیک به 106 هزار خودرو در زنجان

خبرنگاران/زنجان معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در مورد محدودیت های تردد کرونا، پلیس زنجان 105 هزار و 992 فقره اعمال قانون نموده است.

30 خرداد 1400

اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از پنجشنبه ، جریمه یک میلیون تومانی تردد به شهرهای قرمز

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از اجرای دوباره ممنوعیت تردد شبانه از فردا شب در تمام شهرهای کشور اطلاع داد.

9 خرداد 1400

خبرنگاران تاخت و تاز کرونا در قزوین و بی توجهی مردم

قزوین - خبرنگاران - موج چهارم کرونا در قزوین همچنان تاخت و تاز می نماید و در این میان شهروندان و به ویژه نسل جوان با ساده انگاری این ویروس از کنار آن بی توجه می گذرند.

24 اردیبهشت 1400

معاون وزیر کشور: ایرانشهر1400 منشور شهرهای کشور در سده آینده است

تهران (پانا)- معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در آستانه سده جدید و ورود به قرن پانزدهم، تغییر نگاه مدیران شهری را امری انکارناپذیر برشمرد و گفت ایرانشهر 1400 منشور پیشرفت و توسعه شهرهای کشور در سده پیش رو خواهد بود.

20 اسفند 1399

میانگین دستمزد ماهانه پرسنل شرکت های دولتی 15میلیون تومان

بر اساس ادعای سازمان برنامه بودجه کل پرسنل شرکت های دولتی 383هزار و 601 نفر می باشد که هزینه های پرسنلی شرکت های دولتی، بانک ها و مؤسسات غیرانتفاعی وابسته به دولت در بودجه سال 1400 بالغ بر 71هزار و 168 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است.

24 بهمن 1399

صرفه جویی یک میلیون لیتر سوخت با اصلاح روشنایی معابر

تهران (پانا) - مدیر عامل توانیر گفت که اصلاح روشنایی معابر باعث صرفه جویی یک میلیون لیتر در مصرف سوخت نیروگاه ها می گردد، اگرچه این کار موثر و نمادین است، اما به تنهایی کافی نیست و در کنار آن باید فعالیت های دیگری نیز پیش گرفته گردد.

14 بهمن 1399
تعداد: (31)