کوشش برای ساماندهی بازار اجاره

به گزارش وبلاگ عکس، غلامرضا شریعتی با اشاره به شرایط طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن، بیان نمود: هنوز طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن در دستور کار کمیسیون عمران قرار نگرفته است.

کوشش برای ساماندهی بازار اجاره

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: اما یقینا یکی از مسائل ضروری بازار مسکن ساماندهی بازار اجاره بها است امروز شاهد شرایط بی در و پیکری در حوزه اجاره بهای مسکن هستیم. عملا قاعده ای معین برای معین سقف اجاره بهای مسکن باتوجه به کیفیت ساختمان ها و منطقه ها وجود ندارد.

هیچ استانداردی برای معین نرخ اجاره بها وجود ندارد

شریعتی در ادامه اظهار کرد: متاسفانه امروز یک درهم ریختگی در بازار اجاره بها وجود دارد که هر مالکی قیمت دلخواه خود را اعلام می نماید. زمانی که مستاجران به چندین بنگاه در یک منطقه مراجعه می نمایند با قیمت های مختلفی روبه رو می شوند. هیچ استاندارد معینی برای معین قیمت از سوی مالکان واحد های مسکونی وجود ندارد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: امروز هم برای موجر و هم برای مستاجر هیچ ضابطه نظام مندی وجود ندارد. متاسفانه در بازار اجاره بها هر کسی هر قیمتی که می خواهد معین می نماید و از آنجا که دست مستاجر زیر سنگ صاحبخانه است مجبور است که بپذیرد. ساماندهی بازار اجاره بها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که کمیسیون عمران با قید فوریت این موضوع را دنبال خواهد نمود. باتوجه به اهمیت موضوع ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن کمیسیون عمران کوشش خود را به کار خواهد بست تا طرح مجلس در این حوزه تا قبل از فرا رسیدن تابستان نهایی گردد و شاهد ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن باشیم.

منبع: فرارو

به "کوشش برای ساماندهی بازار اجاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای ساماندهی بازار اجاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید