توئیت علی باقری از رایزنی هایش در کویت

به گزارش وبلاگ عکس، معاون سیاسی وزیر امور خارجه در توئیتی با اشاره به رایزنی های امروزش در کویت نوشت: توافق کردیم افق های تازه در روابط دو کشور را با اراده و کوشش مشترک پدیدار سازیم.

توئیت علی باقری از رایزنی هایش در کویت

به گزارش گروه سیاست خارجی وبلاگ عکس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که باد از سفر به امارات عربی متحده امروز (پنجشنبه) در کویت حضور داشت امشب در توئیتی نوشت: امروز در کویت در ملاقات محبت آمیز با دکتر احمد ناصر المحمد الصباح وزیر خارجه و وزیر مشاور در امور هیأت وزیران و با حضور مجدی الظفیری قائم مقام وزیر خارجه و ولید علی الخبیزی معاون کشورهای آسیایی وزارت خارجه، توافق کردیم افق های نو در روابط دو کشور را با اراده و کوشش مشترک پملاقات سازیم.

علی باقری پیش از این نیز به دبی سفر کرد و در سرانجام این سفر در توئیتی با اشاره به رایزنی هایش با مقامات اماراتی در دبی نوشت: توافق کردیم صفحه نوی در روابط ایران و امارات گگردده گردد. (اینجا بخوانید)

معاون سیاسی وزیر امور خارجه چندی پیش نیز به عمان، قطر، ترکیه و پاکستان سفر نموده بود.

علی باقری بعلاوه اخیرا به بروکسل، پاریس، برلین، لندن و مادرید رفت و با همتایان خود درباره مناسبات دوجانبه و مذاکرات پیش رو در وین به تبادل نظر پرداخت. (بیشتر بخوانید)

منبع: خبرگزاری فارس

به "توئیت علی باقری از رایزنی هایش در کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت علی باقری از رایزنی هایش در کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید