مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری در آذربایجان غربی لازم الاجرا است

به گزارش وبلاگ عکس، معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: برای بهبود شرایط واحد های فراوریی و یاری به آن ها مصوبات کارگروه تسهیل و برطرف موانع فراوری استان لازم الاجرا است.

مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری در آذربایجان غربی لازم الاجرا است

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی امروز در بازدید از 2 واحد فراوریی صنایع غذایی در شهر ارومیه که در قالب یکشنبه های فراوری برگزار گردید، گفت: مصوباتی که در کارگروه تسهیل و رفع موانع فراوری در استان برای بهبود شرایط واحد های فراوریی و یاری به آن ها به تصویب می رسد، لازم الاجرا است.

جواد کرمی اضافه نمود: در راستای اجرایی شدن این مصوبات و یاری برای بهبود شرایط یا رفع مشکل واحد های فراوریی، بانک ها و نهاد های مسوول موظف به اجرای تصویب نامه های ابلاغی هستند و باید این امر را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

وی اضافه نمود: البته در صورت وجود اختلاف نظر بین واحد فراوریی و بانک های عامل، قانونگذار راه حل های قانونی را برای رفع این اختلافات در نظر گرفته و باید در هیات خبرگان بانکی این امر تصمیم گیری گردد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: در حال حاضر نیز کمیته پیگیری مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع فراوری در اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی راه اندازی شده و این روند با جزییات مورد رسیدگی قرار می گیرد.

کرمی اظهار امیدواری کرد: با همراهی بانک ها و نهاد های مسوول، این مسائل رفع شده و شاهد فعالیت 100 درصدی این واحد و اشتغال قابل توجه در آن باشیم.

وی اضافه نمود: احیای واحد های راکد و نیمه فعال و بعلاوه یاری به توسعه واحد های پیروز از جمله مهمترین برنامه های مدیریت ارشد آذربایجان غربی در حدود یک سال گذشته بوده که در این مسیر، 45 یکشنبه حمایت از فراوری با حضور در بنگاه های مالی به انجام رسیده است.

وبلاگ عکس آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری در آذربایجان غربی لازم الاجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبات کارگروه برطرف موانع فراوری در آذربایجان غربی لازم الاجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید