هاب صادراتی ایران در کازان تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، مالک باشگاه تراکتور از کوشش هایش برای ایجاد بازارچه مالی ایران در جمهوری تاتارستان اطلاع داد و گفت: این اقدام گام مهمی در رونق صادراتی جمهوری اسلامی ایران خواهد داشت.

هاب صادراتی ایران در کازان تشکیل می گردد

به گزارش وبلاگ عکس، محمدرضا زنوزی مطلق در جشن روز خبرنگار در انجمن صنفی وبلاگ عکس استان، با بیان اینکه شرکت رخش خودرو باعث شده با جمهوری تاتارستان مراوداتی داشته باشم، اعلام کرد: در دیداری که با رییس جمهور تاتارستان داشتم مقدمات راه اندازی پرواز تهران- کازان را فراهم کردیم که نخستین گام در توسعه روابط مالی خواهد بود.

وی به کوشش هایش جهت راه اندازی خط کشتیرانی ایران به روسیه نیز اشاره نمود و گفت: وجود این خط در دریای خزر و رود ولگا یاری بسیار مهمی به تسهیل حمل و نقل کالا و صادرات از کشور خواهد نمود که از جمله هدف گذاری های دریک در حوزه کشورهای CIS به شمار می رود.

زنوزی با اشاره بازار مصرف میوه، تره بار، مواد غذایی و کالا های مصرفی در روسیه و کشورهای آسیای میانه و فراوری بر مازاد آن ها در کشورمان، یاری به اشتغال و ارز آوری به کشور را از جمله مزیت های طرح هایی مطرح کرد که در تاتارستان پیگیر است.

وی در مورد ایجاد ترمینال تجاری و صنعتی در روسیه، گفت: مذاکراتی در این راستا آغاز کردیم؛ چرا که پیش از این تره بار از ایران به روسیه صادر نمی شد که با ایجاد ترمینال و مرکز میوه، بازار 140 میلیون نفری این منطقه برای تجار کشورمان محیا خواهد شد.

وی تاکید نمود: امیدوارم مسئولان حمایت لازم را انجام دهند؛ چراکه برای خروج از وابستگی نفت باید صادرات غیرنفتی را افزایش دهیم.

مالک باشگاه تراکتور با اشاره به روز خبرنگار و با بیان اینکه وبلاگ عکس باعث پیشرفت جامعه می شوند، اظهار کرد: وبلاگ عکس با اخبار خود باعث به خاتمه رسیدن پیشرفت ها می شوند.البته گاها نقدهایی به بعضی خبرنگارها دارم؛ چراکه معتقدم باید در کنار نقد، راهکارها و پیشنهادات را ارایه نمایند.

وی در مورد وضعیت تراکتور، گفت: با ورود دنیزلی و مهندس صادقیان کارهای بزرگی انجام گرفته است که باعث می گردد تا با حمایت رسانه ها، مسئولان و مردم به نتیجه مطلوب در آخر فصل برسیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "هاب صادراتی ایران در کازان تشکیل می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "هاب صادراتی ایران در کازان تشکیل می گردد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاب صادراتی ایران در کازان تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید