هدفون نو ال جی، مشکل بی خواب ها را حل می نماید!

به گزارش وبلاگ عکس، به طور کلی، هدف Breeze با ارزیابی و کنترل بی وقفه شرایط خواب، این است که با استفاده از ترکیبی از صدا های تنظیم شده با امواج مغزی و توصیه های شخصی شده مراقبت از خواب، به کاربران یاری کند راحت تر بخوابند و سرحال تر از خواب بیدار شوند.

هدفون نو ال جی، مشکل بی خواب ها را حل می نماید!

شرکت ال. جی، محصولی نو برای بهبود و مراقبت از خواب به نام بریز (Breeze) معرفی نموده است.

به نقل از گیزمو چاینا، شرکت ال جی به تازگی راه حلی تازه برای مشکل خواب ارائه نموده است. این محصول نو که Breeze نام دارد و به وسیله شرکت اسلیپ ویو SleepWave پیشرفته، شامل یک هدفون بی سیم و یک برنامه همراه است.

هدفون این محصول برای استفاده هنگام خواب طراحی شده و از فناوری تشخیص و ردیابی امواج مغزی استفاده می نماید و برای هر کاربر، صدا های به خصوصی را در هنگام خواب پخش می نماید که به طور خاص برای امواج مغزی او طراحی شده است. این وسیله به کاربر یاری می نماید که راحتتر به خواب برود و همین طور خواب باکیفیت تری را تجربه کند. این هدفون بعلاوه دارای طراحی ارگونومیک است تا راحتتر در گوش قرار بگیرد و تکنولوژی نانو UV به کار رفته در آن، به تمیز ماندنش یاری می نماید.

علاوه بر طیف وسیعی از صدا های ساختگی این ابزار، از جمله صدا های تنظیم شده با امواج مغزی، لالایی ها و صدا های طبیعت، این محصول ال جی بعلاوه می تواند با موسیقی یا ویدیو های یوتوب (YouTube) هماهنگ گردد. برنامه همراه، داده های خواب کاربر را تجزیه و تحلیل می نماید و توصیه های شخصی مراقبت از خواب، از جمله بهبود روال خواب و برنامه های خواب مناسب ارائه می دهد. بعلاوه می تواند گام های روزانه کاربر را ردیابی کند و زمان های خواب و بیداری، شرایط های خوابیدن و از این پهلو به آن پهلو شدن در رختخواب را ثبت کند.

با نظارت مداوم و بی وقفه امواج مغزی، Breeze قادر است مرحله هیپنوتیزم (شرایط هوشیاری کمی قبل از به خواب رفتن) و مرحله خواب REM (حرکت سریع چشم) و بعلاوه خواب سبک و مراحل خواب عمیق را به دقت تعیین کند. این قابلیت به این ابزار یاری می نماید تا بر اساس الگو های خواب هر شخص و احتیاج های خاص او، برنامه مناسبتر ارائه کند.

به طور کلی، هدف Breeze با ارزیابی و کنترل بی وقفه شرایط خواب، این است که با استفاده از ترکیبی از صدا های تنظیم شده با امواج مغزی و توصیه های شخصی شده مراقبت از خواب، به کاربران یاری کند راحت تر بخوابند و سرحال تر از خواب بیدار شوند.

منبع: فرادید

به "هدفون نو ال جی، مشکل بی خواب ها را حل می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفون نو ال جی، مشکل بی خواب ها را حل می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید