پرداخت 920 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل زده

به گزارش وبلاگ عکس، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهادکشاورزی برای شرکت در کارگروه پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان استان دهم دی در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش کشاورزی استان گلستان شرکت کرد.

پرداخت 920 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل زده

به گزارش وبلاگ عکس به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان گلستان، مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهادکشاورزی برای شرکت در کارگروه پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان استان امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران بخش کشاورزی استان گلستان شرکت کرد.

سید محمد موسوی گفت: در اجرای مصوبات دولت تا به امروز برای پرداخت کمک بلاعوض به خسارت دیدگان از سیل در بخش کشاورزی، 245 هزار پرونده به مبلغ 1514 میلیارد تومان توسط کمیته های تخصصی شهرستانی بررسی، ارزیابی میدانی و تایید خسارت شده و 220هزار پرونده به مبلغ 1100 میلیارد تومان در کارگروه استان ها تایید و 200هزار پرونده به مبلغ 920 میلیارد تومان به مرحله پرداخت رسیده است.

وی اضافه نمود: تا به امروز 151 هزار پرونده با نیاز تسهیلات 1280 میلیارد تومان توسط سازمان جهادکشاورزی استان ها به بانک های عامل معرفی و 60 هزار پرونده به مبلغ 551 میلیارد تومان به پرداخت رسیده است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و کاهش مخاطرات بخش کشاورزی وزارت جهادکشاورزی اضافه نمود: تا به امروز بیش از 260 میلیارد تومان به کشاورزان خسارت دیده از سیل استان گلستان کمک بلاعوض، تسهیلات قرض الحسنه و غرامت بیمه پرداخت شده است.

این جلسه به ریاست دکتر مهاجر رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و با حضور اعضای ستاد مدیریت بحران بخش کشاورزی استان برگزار شد.

منبع: همشهری آنلاین

به "پرداخت 920 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل زده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 920 میلیارد تومان کمک بلاعوض به کشاورزان سیل زده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید