آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار گردید

به گزارش وبلاگ عکس، با حضور مدیران دانشگاه و نمایندگانی از صنعت در سالن کنفرانس سازمان مرکزی دانشگاه برگزار و منتخبان این رویداد معرفی و تجلیل شدند.

آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار گردید

به گزارش خبرنگاروبلاگ عکسدفترمازندران درشهرستان بابلسر:بر اساس این گزارش، دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه در سخنانی، هدف از برگزاری این رویدادها را توسعه ارتباط دانشگاه با صنعت، نوآوری و مساله محورشدن فعالیت های صنایع و هم چنین ایجاد خلاقیت و انگیزه علمی در بین دانشگاهیان و صنعت گران اعلام و ابراز امیدواری کرد تا با توسعه این رویدادها، شاهد رشد و تکامل صنعت و اقتصاد در جامعه باشیم.

در ادامه این مراسم، مهندس علی پور معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی مازندران با اشاره به اهمیت دو موضوع بهره وری و HSEE در شرکت های فعال در صنعت، برگزاری این رویدادها را گامی مثبت در جهت ارتباط بین دانشگاه و صنایع بیان نمود و پس از معرفی اجمالی شرکت شهرک های صنعتی مازندران، بعضی از امتیازهای فعالیت در شهرک های صنعتی را برشمرد.

دکتر حجت غنودی رییس مرکز کارآفرینی و ارتباط با جامعه دانشگاه مازندران نیز ضمن اشاره به برنامه های این مرکز جهت ارتباط پایدار با جامعه و صنعت، گزارشی از فرایند برگزاری این دو رویداد ارایه کرد و اضافه نمود: در رویداد HSEE از میان 8 شرکت کننده که به مرحله داوری راه یافتند، شرکت روماک سیستم آویژه صنعت وبلاگ عکسن رتبه اول، گروه صنعتی دانش بنیان مازرون فوم رتبه دوم و شرکت پلاستونیک ساری رتبه سوم را کسب کردند.

دکتر غنودی ادامه داد: هم چنین در رقابت بین شرکت کنندگان رویداد بهره وری که ده تیم به مرحله داوری

رسیدند، تیم نگار خودروی شمال حایز عنوان اول، تیم یکتا نیرو صنعت نیکان دوم و شرکت سیم و کابل آمل سوم شدند.

در ادامه مراسم، هر یک از منتخبان مطالبی پیرامون راهکارهای تعمیق ارتباط دانشگاه و صنعت و راه های توسعه فعالیت های فناورانه ارایه کردند.

یادآور می گردد: این دو رویداد تخصصی با مشارکت و همکاری شرکت شهرک های صنعتی مازندران به صورت مجازی برگزار گشت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیین اختتامیه رویداد تخصصی بهره وری و HSEE در دانشگاه مازندران برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید