توئیت ظریف درباره حادثه 11 سپتامبر

به گزارش وبلاگ عکس، وزیر امور خارجه آمریکا در پیامی در توئیتر به سالروز واقعه حادثه 11 سپتامبر و نقش تیم ب در تامین تروریست های 11 سپتامبر اشاره نمود.

توئیت ظریف درباره حادثه 11 سپتامبر

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ عکس، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در پیغامی در شبکه اجتماعی توئیتر به سالروز واقعه 11 سپتامبر اشاره نمود و نوشت:جنگیدن تا آخرین سرباز آمریکایی.

وی در این پیغام توئیتری نوشت:همان تیم ب که نخست بیشترین تعداد ترویست های 11 سپتامبر را تامین نموده و دوم ایالات متحده را به باتلاق های افغانستان و عراق راهنمایی نموده، اکنون بوسیله تروریسم مالی برای جنگ با ایرانیانی نقشه می کشد که زمانی که شعله های آتش ساختمان مرکز تجارت جهانی را فرا گرفته بود، به احترام این حادثه، شمع روشن کردند. هیچگونه تعجبی وجود ندارد که 11 سپتامبر همچنان برای مایک پامپئو یک کابوس است.

در حادثه 11 سپتامبر سال 2001 افرادی که گفته می گردد از اعضای گروه تروریستی القاعده بودند چهار هواپیمای مسافربری را ربوده و به اهدافی در داخل آمریکا حمله کردند. از میان 19 فرد دخیل در این هواپیماربایی 15 نفر تبعه عربستان سعودی بودند.

دو فروند از هواپیماهای مسافربری به ساختمان برج های دو قلوی تجارت جهانی برخورد کردند، یکی از آنها به ساختمان پنتاگون در ایالت ویرجینیا برخورد کرد و هواپیمای چهارم بعد از کوشش مسافرها برای مقابله با افراد هواپیماربا در پنسیلوانیا سقوط کرد. نزدیک به 3000 نفر در این حادثه جان باختند. القاعده مسئولیت این حمله را به عهده گرفت.

دولت آمریکا بعد از این حادثه ابتدا به افغانستان و بعد از آن به عراق حمله کرد.

.

منبع: خبرگزاری فارس

به "توئیت ظریف درباره حادثه 11 سپتامبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت ظریف درباره حادثه 11 سپتامبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید