خرید آنلاین از فروشگاه آلین لند با ارسال رایگان و فوری

به گزارش وبلاگ عکس، پوشیدن لباس مناسب، برداشتن ماسک و الکل و دستکش، چک کردن برق و گاز و....، برداشتن فهرست خرید، سوار شدن به ماشین و مدت ها ماندن در ترافیک برای خرید وسایل مورد نیازتان هر روز چقدر از زمان شما را می گیرد؟

خرید آنلاین از فروشگاه آلین لند با ارسال رایگان و فوری

البته این موارد فقط متعلق به مواقع عادی هستند. ممکن است بعد از برگشتن متوجه شوید که برق نیست و باید با پله ها بالا بروید یا حتی شاید بفهمید که فروشنده محصول اشتباه یا تاریخ گذشته به شما داده یا مبلغ اشتباهی کارت کشیده است و مجبورید همه این مراحل را از اول طی کنید. در حالی که اگر از فروشگاه اینترنتی آلین لند و گزینه ارسال اکسپرس و رایگان آن بهره ببرید؛ تا قبل از رسیدن به انتهای این متن همه خریدهای خود را بدون پرداخت هزینه ارسال درب منزل تحویل می گیرید!

فروشگاه آلین لند کجاست؟

آلین لند بیشتر از اینکه شبیه به فروشگاه های اینترنتی خشک و بی روح باشد؛ یک سرزمین شگفت انگیز و جادویی است که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می گردد؛ آن هم بدون پرداخت هزینه ارسال و امکان ارسال اکسپرس تنها در کسری از ساعت! فروشگاه آنلاین آلین لند سال 99 کار خود را با فروش محصولات سوپرمارکتی آغاز کرد و بعد با توسعه دسته بندی های موجود، تبدیل به یکی از عظیم ترین فروشگاه های اینترنتی کشور شد.

اهالی آلین لند از همان روز اول به رضایت مشتری به چشم مهم ترین مسئله مجموعه نگاه نموده اند. البته این جمله در آلین لند مثل بسیاری از کسب و کارهای دیگر قرار نیست با خط خوش روی تابلو نوشته گردد؛ بلکه در همه کمپین ها بیشترین تمرکز روی کسب رضایت بیشتری از مشتری هاست. همین مسئله هم باعث شده بتوانید کوچک ترین خریدها را بدون پرداخت هزینه ارسال از آلین لند انجام دهید.

چرا از آلین لند خرید کنیم؟

همان طور که گفتیم اگر از آلین لند خرید کنید؛ با استفاده از گزینه ارسال اکسپرس محصولات موردنظرتان خیلی سریع تر از خرید حضوری به دستتان می رسند. علاوه بر اینکه در هزینه های روزمره تان هم صرفه جویی نموده اید؛ چرا که با خرید از این فروشگاه هم هزینه اضافه ای بابت ارسال محصولات نمی پردازید هم می توانید با استفاده از کمپین های مختلف آلین لند، تا 70٪ تخفیف بگیرید!

علاوه بر همه این موارد، آلین لند یک فروشگاه کامل است و نه تنها امکان خرید آنلاین از سوپر مارکت را دارد؛ بلکه می توانید برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل دیجیتال، اکسسوری منزل و... روی آن حساب کنید.

اگر تا به حال از امکانات فوق العاده آلین لند استفاده نمی کردید؛ حتما با یک بار خرید از آن تبدیل به مشتری وفادار آلین لند خواهید شد؛ فقط باید برای زمان های اضافه ای که این سایت برای شما به ارمغان می آورد برنامه ریزی کنید!

منبع: فرارو

به "خرید آنلاین از فروشگاه آلین لند با ارسال رایگان و فوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین از فروشگاه آلین لند با ارسال رایگان و فوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید