واکنش خواهر لجین الهذلول به اظهارات عادل الجبیر

به گزارش وبلاگ عکس، خواهر فعال زن حقوق بشری در عربستان به اظهارات دستیار وزیر خارجه این کشور پیرامون پرونده این فعال محبوس واکنش نشان داد.

واکنش خواهر لجین الهذلول به اظهارات عادل الجبیر

به نقل از روسیا الیوم، علیا الهذلول، خواهر لجین الهذلول، فعال زن سعودی محبوس بخشی از مصاحبه عادل الجبیر، دستیار وزیر خارجه این کشور با سی ان ان را در صفحه توییتری خود منتشر کرد که در پاسخ به سوال درباره زمان آزادی لجین گفته بود، باید اقدامات قانونی انجام و پرونده وی در دادگاه آنالیز شود، آزادی یا مجازاتش به حکم دادگاه برمی شود. پرونده لجین به حقوق بشر یا حق زن در رانندگی مربوط نمی شود بلکه با امنیت ملی عربستان مرتبط است. اگر قرار باشد زنان در عربستان به خاطر رانندگی متهم شوند در این صورت باید نیمی از زنان این کشور اکنون در بازداشت به سر می بردند.

الجبیر ادامه داد، موضوع به امنیت ملی و دریافت پول از نیروهای خارجی و دادن آن به نیروهای دشمن مربوط می شود، به کوشش برای جذب افرادی در داخل عربستان برای مشاغل حساس جهت جمع آوری اطلاعات حساس و ارائه آن به نیروهای دشمن مربوط می شود. این اتهاماتی است که دادگاه هنگام بازداشت لجین گفت و ادله و شواهد هنگام صدور حکم درباره پرونده در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

علیا در واکنش به این اظهارات الجبیر نوشت: از پاسخ الجبیر درباره لجین از خنده روده بُر شدم، او لجین را جیمز باند می داند که پولهایی از نیروهای خارجی گرفته و به نیروهای متخاصم داده است.، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "واکنش خواهر لجین الهذلول به اظهارات عادل الجبیر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش خواهر لجین الهذلول به اظهارات عادل الجبیر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید